Product niet beschikbaar
Helaas is uw product niet meer leverbaar. We nodigen je uit om later terug te komen.

Hoe kunnen we u helpen?

Terug

Mijn telefoon is geblokkeerd bij een operator, kan ik deze verkopen?

Nee, u moet het toestel van tevoren hebben ontgrendeld. Weet u niet hoe? Maakt u zich geen zorgen, we kunnen het u uitleggen:
 
Als u een smartphone tegen een lagere prijs heeft gekocht in combinatie met een abonnement? U moet dan eerst het volledige verschuldigde bedrag aan de operator hebben betaald voordat u ons uw smartphone kunt opsturen of uw abonnement kunt opzeggen.

Als u bijvoorbeeld een smartphone heeft gekocht voor 300 € in combinatie met een 2-jarig abonnement voor 50 € per maand, dan moet u het einde van het 2-jarige contract hebben bereikt. Als dat het geval is, kunnen we uw apparaat ophalen en herstellen om er een nieuwe eigenaar voor te vinden. Zo niet dan kan de operator het apparaat blokkeren.



Ik heb nog steeds hulp nodig
Neem contact met ons op via het onderstaande formulier voor persoonlijke assistentie.
* Verplichte velden
De gegevens die door dit formulier worden verzameld, zijn uitsluitend bedoeld voor gebruik door aSmartWorld. Deze verzameling wordt uitgevoerd als onderdeel van een contactverzoek. Voor meer informatie kunt u onze Algemene Verkoopvoorwaarden raadplegen