Productinformatie, leveringswijze, betalingswijze...
Een smartphone of een tablet verkopen, een bedrijfswagenpark overnemen
Leveringskosten, levertijden...
Klachten, dienst na verkoop, terugzendingen
Rang A: De algemene
staat van het apparaat is bijna nieuw. Als er gebreken zijn, zijn deze
minimaal.
Rang B: Het
scherm is in zeer goede staat. Er kunnen kleine krasjes of gebruikssporen op de
zijkant of de achterkant zitten.
Rang C: Het scherm
is in goede staat. Er zijn krassen en gebruikssporen op de zijkant en de
achterkant, maar deze zijn gemakkelijk te verbergen met een beschermend hoesje.
Voor ons
voldoet een refurbished product aan 3-criteria:
1. Het product
heeft een vorig leven gehad (eigendom van een individu of een bedrijf).
2. De
functionaliteit is gecontroleerd en getest op meer dan 25 punten voordat het
opnieuw te koop wordt aangeboden. Indien nodig is het product verbeterd en
gerepareerd. Dat brengt ons bij ons derde punt.
3. Wat de
technische prestaties betreft, is het product volledig functioneel en wordt het
geleverd met een garantie van 1 jaar. Het
uiterlijk van het toestel zal het afhangen van de rang die aan het product is
toegekend.
Dit kan helaas gebeuren door een probleem tijdens het transport van het product. Om de situatie op te lossen, moeten we een onderzoek instellen bij onze vervoerder. Om dit te doen, vragen wij u om zo snel mogelijk (binnen 24 uur na ontvangst) de schade aan de inhoud van het pakket aan ons door te geven.
Wij raden u
aan om de officiële website van de fabrikant van de telefoon (Apple, Samsung,
Nokia, enz.) te bezoeken, om het compatibele formaat van de simkaart voor de
betreffende telefoon na te kunnen gaan. Bovendien worden de telefoons
systematisch geleverd zonder Simkaart. Neem contact op met een telefoonoperator
om een simkaart te verkrijgen. Om te weten te komen of uw simkaart/mobiel
pakket compatibel is met een telefoon die door aSmartWorld wordt verkocht,
raden wij u aan om altijd bij uw telefoonoperator na te gaan of de Simkaart die
u heeft, compatibel is met het model van de telefoon die u wilt gebruiken.
Er is maar
één regel met betrekking tot inruil: het toestel moet een koper kunnen
vinden. Daarom kopen we telefoons die
als ‘recent’ worden beschouwd (niet meer dan 5 tot 6 jaar na de release) en die
waarschijnlijk worden teruggenomen van een particulier (geen Nokia 3310
bijvoorbeeld...).
De gegevens
op de apparaten die wij ontvangen worden systematisch en volledig gewist nadat
ze zijn ontvangen. U hoeft niet bang zijn dat ze in verkeerde handen
terechtkomen. Voordat u uw mobiel verstuurt, kunt u ook zelf uw gegevens op de
volgende manier verwijderen:
Nee, u moet
het toestel van tevoren hebben ontgrendeld. Weet u niet hoe? Maakt u zich geen
zorgen, we kunnen het u uitleggen:
Als u een
smartphone tegen een lagere prijs heeft gekocht in combinatie met een
abonnement? U moet dan eerst het volledige verschuldigde bedrag aan de operator
hebben betaald voordat u ons uw smartphone kunt opsturen of uw abonnement kunt
opzeggen.
Als u bijvoorbeeld een smartphone heeft gekocht voor 300 € in combinatie met een 2-jarig abonnement voor 50 € per maand, dan moet u het einde van het 2-jarige contract hebben bereikt. Als dat het geval is, kunnen we uw apparaat ophalen en herstellen om er een nieuwe eigenaar voor te vinden. Zo niet dan kan de operator het apparaat blokkeren.
Om te beginnen kunt u contact met ons opnemen om het probleem uit te leggen. Als het een technisch probleem is dat onder de garantie valt, kunt u het apparaat kosteloos terugzenden en zorgen wij voor reparatie. Voor andere problemen zullen we ons best doen om een oplossing te vinden die aansluit op uw situatie.
Wij leveren
de door u bestelde producten binnen 3 tot 5 werkdagen na ontvangst van de
betaling van uw bestelling. Dus als wij uw betaling op een maandag ontvangen,
kunt u verwachten dat u uw pakket tussen donderdag en de volgende maandag
ontvangt. De levertermijn voor adressen buiten België kan langer zijn.
Na een schatting van de waarde van uw product, kunt u die gratis opsturen: u ontvangt ons een prepaid Bpost-etiket rechtstreeks per e-mail. Het enige wat u moet doen is uw smartphone in een doos verpakken waarin het toestel stabiel en goed beschermd is tegen schokken. Hierna plakt u het label op het pakje. Tenslotte brengt u het pakje naar het dichtstbijzijnde Bpost filiaal voor verzending.