Product niet beschikbaar
Helaas is uw product niet meer leverbaar. We nodigen je uit om later terug te komen.
Schatting
Schatting

Diepe analyse
Diepe analyse

Laatste bod
Laatste bod

Betaling
Betaling

Schatting

Om de analyse en inschatting van uw apparaat voor te bereiden, hebben we wat informatie nodig :

  1. Vul het terugkoopformulier in.
  2. Wij beoordelen de informatie die ons wordt gegeven.
  3. Wij geven u een eerste schatting.

Wat moet ik doen vooraleer ik mijn toestel verstuur?

Het is belangrijk dat u zich afmeldt bij uw iCloud- of Google-account. Als u dat niet doet, kunnen we uw apparaat niet opknappen. 

We raden u ook altijd aan om uw apparaat te resetten voordat u het naar ons stuurt. 

Als uw smartphone of tablet nog steeds persoonlijke gegevens bevat wanneer deze bij aSmartWorld aankomt, zorgen we ervoor dat deze nooit in de verkeerde handen vallen. 

Diepgaande analyse

  1. U ontvangt een prepaid bpost-label om ons uw toestel te sturen.  
  2. Na ontvangst voeren we de functionaliteitstests uit en controleren we het uiterlijk van het apparaat. 

Definitieve offerte

  1. Afhankelijk van de resultaten van de tests bepalen we het uiteindelijke terugkoopaanbod voor uw toestel. 
  2. U kunt dit aanbod accepteren of weigeren. 

Waarvan hangt het definitieve terugkoopaanbod van mijn toestel af?

Als u het terugkoopformulier heeft ingevuld met de juiste informatie over uw toestel, mag het definitieve terugkoopaanbod niet lager zijn dan het eerder verstrekte.
Als de esthetische of functionele toestand van het apparaat echter meer reparatie vereist dan verwacht, kan het aanbod naar beneden worden bijgesteld.
Het oorspronkelijke aanbod wordt daarom bevestigd of aangepast op basis van de resultaten van de analyse van het apparaat. 

Wat gebeurt er als mijn toestel niets meer waard is?

Wij zorgen ervoor dat het apparaat wordt gerecycled via onze gecertificeerde partners of we sturen het naar u terug. 

Moet ik eventuele retourkosten betalen?

Als u ons aanbod niet accepteert of als het apparaat is geblokkeerd op een Google- of iCloud-account omdat het niet is uitgelogd, dan worden de retourkosten in rekening gebracht aan de klant. 

Betaling

  1. Als u ons aanbod accepteert, wordt de betaling op dezelfde dag gedaan. 
  2. Als u het weigert, kunnen we uw toestel terugsturen of laten recyclen.