Om de analyse en inschatting van uw apparaat voor te bereiden, hebben we wat informatie nodig :
Wat moet ik doen voordat ik mijn apparaat naar u opstuur ?
Het is essentieel om uit te loggen bij uw iCloud- of Google-account. Zonder dit kunnen we uw apparaat niet upgraden.
We raden ook altijd aan om uw apparaat te resetten voordat u het naar ons opstuurt voor analyse.
Bevat uw smartphone of tablet bij aankomst op aSmartWorld nog persoonsgegevens, dan zorgen wij ervoor dat deze nooit in verkeerde handen valt.
Waarvan hangt het definitieve terugkoopaanbod van mijn toestel af ?
Als u het terugkoopformulier hebt ingevuld met de juiste informatie over uw toestel, mag het definitieve terugkoopaanbod niet lager zijn dan het eerder verstrekte.
Als de esthetische of functionele toestand van het apparaat echter meer reparatie vereist dan verwacht, kan het aanbod naar beneden worden bijgesteld.
Het oorspronkelijke aanbod wordt daarom bevestigd of aangepast op basis van de resultaten van de analyse van het apparaat.
Wat gebeurt er als de geschatte waarde van mijn toestel gelijk is aan nul ?
Wij zorgen ervoor dat het apparaat in het recyclingkanaal wordt geplaatst via onze gecertificeerde partners of sturen het naar u terug.
Moet ik eventuele retourkosten betalen ?
De retourkosten, in het geval u ons aanbod niet accepteert, of het apparaat is geblokkeerd op een Google- of iCloud-account dat niet is uitgelogd, worden in rekening gebracht aan de klant.