Product niet beschikbaar
Helaas is uw product niet meer leverbaar. We nodigen je uit om later terug te komen.

Hoe kunnen we u helpen?

Terug

Hoe stuur ik u mijn smartphone?

Na een schatting van de waarde van uw product, kunt u die gratis opsturen: u ontvangt ons een prepaid DHL-etiket rechtstreeks per e-mail. Het enige wat u moet doen is uw smartphone in een doos verpakken waarin het toestel stabiel en goed beschermd is tegen schokken. Hierna plakt u het label op het pakje. Tenslotte brengt u het pakje naar het dichtstbijzijnde DHL filiaal voor verzending.

Ik heb nog steeds hulp nodig
Neem contact met ons op via het onderstaande formulier voor persoonlijke assistentie.
* Verplichte velden
De gegevens die door dit formulier worden verzameld, zijn uitsluitend bedoeld voor gebruik door aSmartWorld. Deze verzameling wordt uitgevoerd als onderdeel van een contactverzoek. Voor meer informatie kunt u onze Algemene Verkoopvoorwaarden raadplegen