Productinformatie, leveringswijze, betalingswijze...
Een smartphone of een tablet verkopen, een bedrijfswagenpark overnemen
Leveringskosten, levertijden...
Klachten, dienst na verkoop, terugzendingen
Er is maar
één regel met betrekking tot inruil: het toestel moet een koper kunnen
vinden. Daarom kopen we telefoons die
als ‘recent’ worden beschouwd (niet meer dan 5 tot 6 jaar na de release) en die
waarschijnlijk worden teruggenomen van een particulier (geen Nokia 3310
bijvoorbeeld...).
De gegevens
op de apparaten die wij ontvangen worden systematisch en volledig gewist nadat
ze zijn ontvangen. U hoeft niet bang zijn dat ze in verkeerde handen
terechtkomen. Voordat u uw mobiel verstuurt, kunt u ook zelf uw gegevens op de
volgende manier verwijderen:
Nee, u moet
het toestel van tevoren hebben ontgrendeld. Weet u niet hoe? Maakt u zich geen
zorgen, we kunnen het u uitleggen:
Als u een
smartphone tegen een lagere prijs heeft gekocht in combinatie met een
abonnement? U moet dan eerst het volledige verschuldigde bedrag aan de operator
hebben betaald voordat u ons uw smartphone kunt opsturen of uw abonnement kunt
opzeggen.
Als u bijvoorbeeld een smartphone heeft gekocht voor 300 € in combinatie met een 2-jarig abonnement voor 50 € per maand, dan moet u het einde van het 2-jarige contract hebben bereikt. Als dat het geval is, kunnen we uw apparaat ophalen en herstellen om er een nieuwe eigenaar voor te vinden. Zo niet dan kan de operator het apparaat blokkeren.
Na een schatting van de waarde van uw product, kunt u die gratis opsturen: u ontvangt ons een prepaid DHL-etiket rechtstreeks per e-mail. Het enige wat u moet doen is uw smartphone in een doos verpakken waarin het toestel stabiel en goed beschermd is tegen schokken. Hierna plakt u het label op het pakje. Tenslotte brengt u het pakje naar het dichtstbijzijnde DHL filiaal voor verzending.